De voordelen van een telefoon en antwoordservice

Met een antwoord en telefoonservice zorgt men ervoor dat ze
gedurende de dag bereikbaar zijn. Het bedrijf Bizziphone zorgt ervoor dat een
bedrijf  een vaste telefoniste aangewezen
krijgt. Dit zorgt ervoor dat het bedrijf een om een professionele en een
betrouwbare uitstraling heeft omdat de telefoon op een correcte manier wordt
aan genomen. Tevens weten de klanten niet dat de telefonistes van een externe
bedrijf komen.

Een eerste indruk is heel belangrijk en wordt maar een keer
gemaakt, dit geld ook voor een telefonische gesprek. Uit onderzoek is gebleken
dat het achterlaten van een goede indruk telefonisch moeilijker is dan als je
iemand ziet. Dit komt omdat je de gezichtsuitdrukking en lichaamshouding van
een persoon niet kan zien. Tijdens een telefonische gesprek beoordeel je iemand
op wat hij zegt en zijn geluidstoon.  Het
is daarom heel belangrijk dat de telefoon zo professioneel mogelijk opgenomen
en de vragen van de klant zo goed mogelijk worden beantwoordt.

Als men geconcentreerd een opdracht aan het afmaken is of in
een vergadering zit is vervelend om telkens onderbroken te worden door de
telefoon. Het bedrijf Bizziphone kan bedrijven helpen met het opnemen van de telefoon en kan zelfs de agenda uithanden
nemen van een bedrijf. Tevens is het mogelijk om je eigen pakket samen te
stellen zodat je bijvoorbeeld alleen tijdens de vakantie periode een
telefoniste inhuurt. De telefonistes van Bizziphone beschikken over minimaal 4
jaar ervaring in het onderhouden van het klantcontact.  Tevens doen ze genoeg kennis op om de vragen
zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden namens het bedrijf

Het is mogelijk om bij Bizziphone een gratis proefperiode te
starten van 30 dagen. Zo weet men hoe het er bij een telefoon en antwoordservice er
aan toe gaat zonder enkele verbintenis. Voor meer informatie kunt u de website
bekijken van Bizziphone. www.bizziphone.nl.